Wednesday, January 30, 2013

Aku Dirogol Kak Tipah


Tanggal 14hb oktober jam 2.30petang hari rabu itulah yang bersejarah dalam hidupku,buat pertama kali aku menjamah tubuh seorang perempuan dan aku kehilangan teruna secara paksa.

Ceritanya bermula ketika aku balik kampung halaman kerana aku disuruh oleh ayah untuk mengambil geran tanah di rumah pak cikku. Sesampai saja aku di kampung hujan turun dengan lebat jadi seluruh tubuh serta bag pakaianku basah kuyup, lalu memanggil nama pak cikku lantas pintu dibuka oleh kak tipah dan menyuruh masuk, kak tipah lantas memberi aku towel. Selepas itu aku terus mandi, aku mandi bogel macam biasalah maklumlah rumah kampung bilik air berlobang-lobang.

Semasa aku mandi aku terlihat sepasang mata sedang mengitip aku mandi, jadi aku buat tak tau aja, aku tahu itu adalah kak tipah bini nombor 2 pak cikku. Umurnya dalam linkungan 32 tahun masih belum ada anak dan pak cikku umurnya dalam 58tahun. Selepas mandi aku terus bertanyakan pak cikku, kak tipah hanya menjawab pak cik tak ada dia pergi Singapura dengan kawannya, balik malam besok. Jadi aku menceritakan kedatangan aku disuruh untuk menganbil geran tanah ayahku. Kak tipah hanya mengiya-iyakan sahaja. Dalam aku tak sedar kak tipah sempat memandang zakarku yang masih lagi memakai towel..Mku meminta kak tipah meminjamkan kain atau seluar pendek untuk aku pakai. Lantas sampai di bilik kak tipah terus menarik towel yang aku pakai dan menolak aku diatas tilam, dengan rakusnya kak tipah menghisap zakarku yang keras lagi panjang, Kak tipah macam orang hilang akal, aku tak terdaya lagi kerana zakarku dilancap serta dihisap dengan kuat. Hampir aku nak terpancut lantas kak tipah memaksa aku menjilat lubang pukinya yang berserabut dengan bulu. Tangan kak tipah nenarik rambutku dan meletakkan bibirku dipukinya, baunya hancing sekali lantas kak tipah marah pada aku katanya; jilat cepat akak dah lama tak kena jilat. Nak tak nak terpaksa aku jilat sampai cecair putih melimpah kedalam mulutku. Kak tipah mengerang kesedapan.

Sedapnya ohhh lagi sayang oohh.

Dengan cepat kak tipah nenarik rambutku menyuruh naik di tilam. Kak tipah terus menghisap zakarku sehingga keras lalu naik diatasku. Bercelupak dan membuka kangkangannya dan memegang zakarku masuk kedalam lubang pukinya.

Aduuuuh sedapnya panjang batang kau; adduuh sedapnya

Kak tipah terus mengenjut zakarku ke dalam lubuk yang lama tidak berpenhuni. Aku diperalatkan macam kak tipah sedang menungang kuda. Makin lama makin laju. Kak tipah menahan nafas nafsu serakahnya. Puki kak tipah sempit sekali naik melecet zakar aku dibuatnya. Aku tengok dah nak sampai airnya dan air mani aku pun dah hampir terpancut.

Lalu kak tipah melajukan lagi permainannya supaya sama sama puas. Tiba-tiba lebih kurang 45minit permainan hampir tamat kak tipah menjerit.

 AAAAAAHHHHHHHHH OOHHHHH AAAHHHHHHHHHHHHHHH

Dan tak sampai seminit aku nak terpancut. Aku cakap kak tipah saya nak terpancut. Lantas kak tipah menyuruh aku pancut di dalam lubang pukinya. Lantas terpancutlah sperma terunaku yang suci. Dilubang puki kak tipah.selepas saja adengan itu berlalu kak tipah memberi amaran kepada aku. Katanya kalau aku bagi tahu pada suaminya atau femilyku dia akan naya aku dengan ilmu hitam. Aku hanya diam aje lantas kak tipah ke bilik air untuk mandi. Sebelum turun dari katil sempat kak tipah menghisap batang zakarku. Katanya dia puas dengan batang panjang dan besar macam aku punya dan terus pergi mandi. Aku masih keletihan maklumlah penat baru sampai dikampung pun belum hilang lagi dah penat lain lak..................... 

No comments:

Post a Comment